Zápis ze shromáždění vlastníků SVBJ Osvoboditelů č.5, ze dne 14.05.2013


Přítomni: - výbor SVBJ :V.Náplavová, L. Chytil,Mgr. M.Žáček,ing. D.Doubravská

Revizor: ing. Z.Martínek

Vlastníci bytových jednotek: viz presenční listina


Program: zahájení

1. Zpráva předsedy ke shromáždění vlastníků. Paní Náplavová informovala shromáždění o činnosti za uplynulé období, o změnách ve výboru a na pozici domovníka. Dále informovala přítomné o stavu financí na účtu společenství, o zřízení spořícího účtu. Seznámila přítomné s investičními akcemi v minulém období a to - výměnu posilovací stanice studené vody a výměnu vodoměrů na teplou vodu. Dále byli přítomni informováni o změně v pojištění domu z důvodu výpovědi pojistky ze strany ČPP Pojišťovny.


2. Zpráva revizora – pan Martínek zhodnotil činnost výboru za uplynulé období, vyzdvihl hlavně výrazné zlepšení ve správě financí, zlepšenou kontrolu hospodaření a bezpečnostní pojistky při zadávání platebních příkazů a proplácení dodavatelských faktur. Dále ocenil zlepšenou komunikaci mezi členy výboru a revizorem a operativnost řešení vzniklých problémů.


3. Schválení účetní uzávěrky za rok 2012 - byla schválena jednomyslně všemi přítomnými a také bylo schváleno jednomyslně ,že zisk 3.867,-Kč nebude rozdělen mezi jednotlivé vlastníky, ale převeden do roku 2013.


4. Otevření teras - paní Náplavová přednesla návrh výboru na otevření teras pro věšení prádla a k vyhlídkám ve zkušebním provozu od 1.6.2013.Rovněž přečetla návrh provozního řádu teras. Na návrh členů shromáždění bylo odhlasováno, že jižní terasa bude zpřístupněna všem, do dveří bude nainstalován zámek shodný s hlavním vchodem do domu. Bude provedena revize stavu podlahy na severní terase. Zpráva kontrolora bude zveřejněna na nástěnce. Po případných nutných úpravách, bude zpřístupněna i severní terasa. Na nástěnce bude vyvěšen provozní řád teras. Při závažném porušení tohoto řádu budou terasy ihned pro všechny uzavřeny.

Hlasování: Schváleno 84 % přítomných


5. Pronájem nebytových prostor - paní Náplavová seznámila přítomné s možností pronájmu nebytových prostor . Aby následné nájemní smlouvy byly platné , je nutno provést změny v listině Prohlášení vlastníka v názvu jednotlivých místností. Prioritu pronájmu těchto prostor mají vlastníci a obyvatelé Kolektivního domu. Změnu v Prohlášení vlastníka odsouhlasilo shromáždění jednomyslně. Abychom tuto změnu mohli provést je třeba 100% souhlas všech vlastníku. Proto důvěrníci pater zajdou s podpisovými archy za vlastníky, kteří nebyli přítomni na shromáždění. O výsledku budou informovat na nástěnce. Termín: do 30.05.2013


6. Lavičky – Výbor navrhl pro zpříjemnění odpočinku v blízkosti domu zažádat město Zlín o usazení dvou laviček v blízkosti vchodu do domu. Tyto pozemky jsou majetkem města, tudíž i lavičky. Umístění a správa je v kompetenci příslušného odboru. Shromáždění vyslovilo souhlas s tímto návrhem.

Hlasování: Schváleno 84% přítomných


7. Programová náplň alternativy – paní Náplavová informovala přítomné o jednání na kulturní Radě města Zlína, které proběhlo na základě výhrad podaných ze strany vlastníků bytových jednotek – informovala o uzavřeném kompromisu při pořádání kulturních akcí s vedením Alternativy.


8. Podněty a připomínky ze stran vlastníků a obyvatel Kolektivního domu – paní Náplavová požádala, aby veškeré nápady a připomínky k provozu domu, fungování výboru a jiné, byly podávány písemně , čitelně označeny od koho pochází, včetně telefonu, případně mailu. Jen tak je možno podat zpětnou vazbu a problém vyřešit ku prospěchu všech zúčastněných.


9. Příprava dlouhodobého plánu oprav – paní Náplavová informovala přítomné o navázání spolupráce s odborníky panem Ing. Luňákem a panem ing. arch. Pšenčíkem při sestavování dlouhodobého plánu oprav – i vzhledem k tomu, že náš dům je ojedinělá stavba a kulturní památka. V nejbližším horizontu je v plánu výměna osobního výtahu, který je v nevyhovujícím stavu. Byl předložen návrh na vypsání výběrového řízení na oba dva výtahy ( osobní a nákladní) s ohledem na cenové zvýhodnění této investice. Tato investice ve výši cca 3 Mil. Kč byla jednomyslně odsouhlasena s tím, že bude vypsáno standardní výběrové řízení.

Hlasování: Schváleno 100 % přítomných


10. Úspora elektrické energie – shromáždění bylo informováno o provedených opatřeních na úsporu elektrické energie. O dalších technických možnostech, např. nainstalování zařízení, které zajistí dlouhodobou úporu, ale bude vyžadovat vyšší investici , byli účastníci informováni od zástupců firmy Optimal Energy. Shromáždění vyslovilo s touto investicí v budoucnu souhlas.

Hlasování: Schváleno 79% přítomných


11. Parkovací karty – pan Mgr. Žáček informoval o stavu parkovacích karet, výtkách některých obyvatel domu a o jednáních na Městském úřadu a Městské policii. Po bouřlivém jednání bylo odsouhlaseno zachování současného stavu – tzn. nalepovacích známek s tím, že na každý byt bude vydána 1 známka, pokud o to majitel požádá.

Hlasování: Schváleno 93 % přítomných

 

Zapsala: Ing. Dagmar Doubravská

 

ZPĚT >>