Zápis č. 6 z jednání výboru SVBJ čp. 3778 ze dne 20.7.2016
Přítomni: ing. O.Dvořák, St.Bětáková, Zd.Verbíková, L.Jančová, J.Matušová, J.Podhorný, H.Mrlíková
Host: p.Vajdáková – členka revizní komise
Program:
1/ Kontrola úkolů z min. výboru
2/ Nové úkoly
3/ Různé
K bodu 1/ Kontrola úkolů z minulého výboru
- J. Podhorný nadále řeší se společností UPC možnost umístění sítě v našem domě, UPS nabídlo vymalování části domu.
- ing. Dvořák pokračuje v řešení problému s neoprávněným zhotovováním bezp. klíčů od našeho domu. Společnost Wink-haus vypověděla spolupráci firmě Profi-centrum, která vyráběla klíče bez bezpečnostní karty. Bude uskutečněna schůzka s majitelem Profi-centra.
- správce p. Podhorný úpravou na balkonových dveřích v čele chodeb zamezí možnost otvírání dveří na ventilaci, aby opět nedošlo k jejich poškození. Protože dveře v čele chodeb jsou velmi těžké a panty poddimenzované, budeme jednat se stolařem o jejich úpravě. Výměna dveří za plastové nepřipadá v úvahu (nepovolí ji památkáři).
- správce p. Podhorný byl požádán, aby sestavil nábytek, zakoupený minulým výborem a znovu ho umístil na terasu, kde bude sloužit k odpočinku všem.
- ing.Dvořák a St. Bětáková jednali s pí. Muselíkovou z Odboru kultury a památkové péče MZ o možnosti získání dotace na opravu balkonů a venkovních nátěrů oken. Protože termín žádostí vyprší na podzim a nebyly doposud splněny podmínky pro podání žádosti, budeme pokračovat v přípravě podkladů (rozpočet, výběrové řízení) a o dotaci požádáme v příštím roce.
- vzhledem tomu, že sklepní prostory i přes upozornění nebyly dosud vyklizeny, bylo rozhodnuto, že bude přistaven kontejner. Objednáme vyklízecí firmu, která odstraní věcí ze sklepních prostor a zároveň věci z chodeb na etážích. Náklady budou hrazeny ze společného účtu na byty. TERMÍN PŘISTAVENÍ kontejneru bude dopředu oznámen na nástěnce.
.K bodu 2/ Nové úkoly
-SDZ poslal seznam vlastníků, kteří jsou vedeni jako dlužníci. Tuto problematiku bude řešit Zd. Verbíková.
K bodu 3/ Různé
-Oznámení o přerušení dodávek tepelné energie jsme obdrželi omylem a našeho domu se přerušení netýká.
- topení- ing.Dvořák a pí Bětáková se sešli s p. Morýsem, aby se poradili jak nejlépe vyřešit problém s rekonstrukcí topení. Budou prostudovány veškeré podklady a studie. Odborná firma zjistí stav topných těles i rozvodů a na základě těchto skutečností budou na podzimním shromáždění předloženy varianty řešení s předběžnými náklady.
- obdrželi jsme od Správy domů Zlín návrh na nové stanovy. Členové výboru je prostudují a na příští schůzi výboru vznesou připomínky. Po jejich zapracování budou stanovy dány k připomínkování všem vlastníkům.
- v letošním roce se uskuteční výměna kovových dveří v suterénu před výtahy. Dokumentace je zpracována i schválena památkáři, takže v nejbližší době oslovíme firmy a uděláme výběrové řízení.
- Reakcí na náš dopis na MMZ o špatném stavu plochy pro odpadní kontejnery a velkém výskytu potkanů, byla úterní schůzka, které se zúčastnila zástupkyně z Odboru životního prostředí, pracovnice TS Zlín z odpadového hospodářství a pan Bubrinka (deratizátor). Jednali jsme o možnosti úpravy plochy pro odpady. Dozvěděli jsme se, že MMZ má vypracován záměr s celkovou úpravou okolí kolektivního domu.Proto bude nutno jednat v návaznosti na tento záměr.Pracovnice TS zkontrolovala kontejnery a zjistila, že v kontejnerech určených pro smíšený odpad jsou vyhozeny skříňky, IPA a stavební suť.Žádala, aby došlo k nápravě a vlastníci byli poučeni o správném třídění odpadů. Byla vypracována výzva k vlastníkům a bude vyvěšena v domě. Jednání budou pokračovat, aby co nejdříve došlo k nápravě.
Příští výbor bude 17.8.2016 Zapsala: Mrlíková Kontroloval: Bětáková