Zápis č. 22 z jednání výboru SVJ čp. 3778 ze dne 14.3.2018
Přítomni: ing. Dvořák, St. Bětáková, Zd. Verbíková, J. Matušová, L. Jančová, H. Mrlíková, M. Kostka
Host: p. Vajďáková – čl. revizní komise
Program:
1/ Kontrola úkolů
2/ Různé
3/ Nové úkoly
K bodu 1/ Kontrola úkolů
- vzduchotechnika – skončila úprava vzduchotechnického zařízení. Firma Andrea Zlín zaslala předávací protokol s tím, že faktické předání a podepsání protokolu se uskuteční v příštím týdnu..
- kamerový systém – je funkční a osvědčil se. Paní Matušová projedná s firmou Dream plus s.r.o. přidání několika kamer pro sledování parkoviště (západ a sever)+ vjezd. Snímání z těchto kamer a obou vstupů bude nainstalováno on-line k domovníkovi (bez záznamu).
- kolárna - protože kapacita současné kolárny nestačí, přesune se do prostoru dílny, která je mnohem větší. Na dílnu se využije stávající kolárna. Zvýší se tím kapacita pro umístění kol.
- rekonstrukce topení – památkový úřad vydal závazné stanovisko, v němž vyslovil souhlas s realizací předloženého projektu rekonstrukce topení. Podmínkou je předložení podrobných výkresů chodbových skříní, v nichž budou umístěny odpady i svislé rozvody topení. Tyto výkresy budou součástí prováděcího projektu odpadů.
- odpady – Centroprojekt vypracoval studii proveditelnosti na plánovanou rekonstrukci odpadů v našem domě. V nejbližší době budou osloveny nejméně tři firmy na zpracování prováděcího projektu kanalizace. Výběr a schválení dodavatele projektu proběhne na společném shromáždění vlastníků, které je plánováno v květnu.
- parkování – na druhé schůzce s ing. Hlaváčem z Odboru dopravy MMZ, které se zúčastnila Mgr. Černínová a pí Vlachová z Alternativy, ing. Dvořák a pí Bětáková z výboru společenství, byly upřesněny některé změny v dopravním značení. Jednou z nich je značení u kruhového objezdu (u hl. vchodu), kde je navržen zákaz vjezdu mimo záchr.službu, hasiče a policii, s vyjímkou vyložení a naložení exponátů při výstavách v Alternativě. Tuto a další změny projedná ing. Hlaváč s dopravním oddělením Městské policie a o jejich realizaci budeme včas všechny informovat. .
- místnosti v mezipatře – jak již bylo uvedeno v minulém zápise, všichni nájemci obdrží během června výpovědi, datované koncem roku 2018. Výběr nových uživatelů bude proveden na jarním shromáždění vlastníků. Zájemci o pronájem místnůstek se mohou i nadále přihlásit písemně (jméno, č. bytu a kontakt) a přihlášky vhodit do schránky SVJ.
- vodoměry – od 19.3.2018 začne firma Ritter provádět výměnu vodoměrů na teplou vodu. Rozpis prací podle etáží je vyvěšen u schránek.
- úklid – problémy s úklidem jsou řešeny s panem Jenáčkem, majitelem úklidové firmy.
K bodu 2/ Různé
- členové výboru se předběžně dohodli na termínu konání shromáždění vlastníků a to v měsíci květnu. Přesné datum bude stanoveno po dohodě s Alternativou a odsouhlaseno na příští výborové schůzi v měsíci dubnu.
K bodu 3/ Nové úkoly
- p. Kostka má za úkol odeslat zápornou odpověď firmám, které projevily zájem instalovat internetovou síť v našem domě. Internetová síť je zde již zavedena a je dostačující.
- paní Bětáková projedná s ředitelkou školky jejich neoprávněné vydávání povolenek na parkování na hřišti. Školka má vyhrazena místa na ul. Hradská.
- paní Matušová projedná s firmou GREAM plus s.r.o. možnost rozšíření kamerového systému.
Příští schůze výboru bude 18.4.2018 v 18.00 hodin
Zapsala: H.Mrlíková Kontrolovala: S. Bětáková