Zápis č. 6 z jednání výboru SVBJ čp. 3778 ze dne 20.7.2016
 

Přítomni: ing. O.Dvořák, St.Bětáková, Zd.Verbíková, L.Jančová, J.Matušová, J.Podhorný, H.Mrlíková

Host:        p.Vajdáková – členka revizní komise

 Program: 
1/ Kontrola úkolů z min. výboru
2/ Nové úkoly
3/ Různé

K bodu 1/ Kontrola úkolů z minulého výboru

-  J. Podhorný nadále řeší se společností UPC možnost umístění  sítě v našem domě, UPS nabídlo vymalování části domu.

  - ing. Dvořák pokračuje v řešení  problému s neoprávněným zhotovováním  bezp. klíčů od našeho domu. Společnost Wink-haus vypověděla spolupráci firmě Profi-centrum, která vyráběla klíče bez bezpečnostní karty. Bude uskutečněna schůzka s majitelem Profi-centra.

-  správce p. Podhorný  úpravou na balkonových dveřích v čele chodeb zamezí možnost otvírání  dveří na ventilaci, aby opět nedošlo k jejich poškození. Protože dveře v čele chodeb jsou velmi těžké a panty poddimenzované, budeme jednat se stolařem o jejich úpravě. Výměna dveří za plastové nepřipadá v úvahu (nepovolí ji památkáři).

- správce p. Podhorný byl požádán, aby sestavil nábytek, zakoupený minulým výborem a znovu ho umístil na terasu, kde bude sloužit k odpočinku všem.

   - ing.Dvořák a St. Bětáková jednali s pí. Muselíkovou z Odboru kultury a památkové péče MZ  o možnosti získání dotace na opravu balkonů a venkovních nátěrů oken. Protože termín žádostí vyprší na podzim a nebyly doposud splněny podmínky pro podání žádosti, budeme pokračovat v přípravě podkladů (rozpočet, výběrové řízení) a o dotaci požádáme v příštím roce.

-  vzhledem tomu, že sklepní prostory i přes upozornění nebyly dosud vyklizeny, bylo rozhodnuto, že bude přistaven kontejner. Objednáme vyklízecí firmu, která odstraní věcí ze sklepních prostor a zároveň věci z chodeb na etážích. Náklady budou hrazeny ze společného účtu na byty. TERMÍN PŘISTAVENÍ kontejneru  bude dopředu oznámen na nástěnce.

  

.K bodu 2/  Nové úkoly

-SDZ poslal seznam vlastníků, kteří jsou vedeni jako dlužníci. Tuto problematiku bude řešit Zd. Verbíková.

K bodu 3/  Různé

-Oznámení o přerušení dodávek tepelné energie jsme obdrželi omylem a našeho domu se přerušení netýká.

- topení- ing.Dvořák a pí Bětáková se sešli s p. Morýsem, aby se poradili jak nejlépe vyřešit problém s rekonstrukcí topení. Budou prostudovány veškeré podklady a studie. Odborná firma zjistí stav topných těles i rozvodů a na základě těchto skutečností budou na podzimním shromáždění předloženy varianty řešení s předběžnými náklady.

- obdrželi jsme od Správy domů Zlín návrh na nové stanovy. Členové výboru je prostudují a na příští schůzi výboru vznesou připomínky. Po jejich zapracování budou stanovy dány k připomínkování všem vlastníkům.

- v letošním roce se uskuteční výměna kovových dveří v suterénu před výtahy. Dokumentace je zpracována i schválena památkáři, takže v nejbližší době oslovíme firmy a uděláme výběrové řízení.

- Reakcí na náš dopis  na MMZ o špatném stavu plochy pro odpadní kontejnery a velkém výskytu potkanů, byla úterní schůzka, které se zúčastnila zástupkyně z  Odboru životního prostředí, pracovnice TS Zlín z odpadového hospodářství a pan Bubrinka (deratizátor). Jednali jsme o možnosti úpravy plochy pro odpady. Dozvěděli jsme se, že MMZ má vypracován záměr s celkovou úpravou okolí kolektivního domu.Proto bude nutno jednat v návaznosti na tento záměr.Pracovnice TS zkontrolovala kontejnery a zjistila, že v kontejnerech určených pro smíšený odpad jsou vyhozeny skříňky, IPA a stavební suť.Žádala, aby došlo k nápravě a vlastníci byli poučeni o správném třídění odpadů. Byla vypracována výzva k vlastníkům a bude vyvěšena v domě. Jednání budou pokračovat, aby co nejdříve došlo k nápravě.

 

Příští výbor bude 17.8.2016                                         Zapsala: Mrlíková   Kontroloval: Bětáková

 

ZPĚT>>