Zápis č. 17 z jednání výboru SVJ čp. 3778 ze dne 12.7.2017
Přítomni: ing. Dvořák, St. Bětáková, H. Mrlíková, L. Jančová, J. Matušová, Zd. Verbíková
Omluven: M. Kostka
Program:
1/ Kontrola úkolů
2/ Různé
3/ Nové úkoly
K bodu 1/ Kontrola úkolů
- shromáždění vlastníků proběhlo dne 20. 6. 2017. Shromáždění bylo usnášeníschopné a to za účasti 62,7% přítomných spoluvlastnických hlasů.
- proběhla schůzka v Centroprojektu- ten nám dodá prováděcí projekt na topení do 30. 9. 2017. Teplo Zlín slíbilo dodat PP úpravy kotelny též do data 30. 9. 2017. Ing. Skoumal projde byty, zjistí, kde jsou provedeny rekonstrukce, a navrhne umístění radiátorů.
- malování domu by mělo začít dle dohody a práce budou pokračovat po etážích.
- výměna dveří v suterénu – byla podepsána smlouva s fy Kortan Babice, která zhotoví i osadí nové dveře. Zhotoví nám též nová madla a okopové plechy z nerezové oceli na severní vstupní dveře.
- oplocení okolo kontejnerů je zatím stále ve fázi jednání- p. Bětáková domluví schůzku s náměstkem primátora Bedřichem Landsfeldem.
- p. Mrlíková projednala problémy s kvalitou úklidu s firmou „Jenáček“. Paní Jenáčková osobně zkontrolovala úklid a neshledala závady. Přesto budeme nadále sledovat práci uklízečky a případné závady budeme řešit.
K bodu 2/ Různé
- vzhledem k podané rezignaci člena výboru J. Podhorného, shromáždění vlastníků dne 20.6.2017 zvolilo nového člena výboru pana Martina Kostku, který převezme úkoly po p. Podhorném (zhotovení www stránek SVJ)
- dne 12. 7. 2017 proběhla za účasti ing. Dvořáka, ing. Skoumala a pí. Bětákové schůzka s panem Elšíkem /vodo-topo-plyn/. Týkala se výměny odpadů v našem domě a také zajištění havarijní služby při náhlé havárii .
Co se týká výměny odpadů, vrátil nám p. Elšík výkresovou dokumentaci, která mu byla zapůjčena minulým výborem bez jakéhokoli potvrzení. Ing. Skoumal ji prostuduje a vytipuje nejméně složitou stupačku, kterou vyměníme. Podle stavu litiny pak určíme, zda je nutné provést výměnu všech stupaček. O podpis smlouvy na zajištění havarijní služby, nemá p.Elšík zájem, proto oslovíme jiné firmy. Pí. Jančová zkusí kontaktovat Teplo Zlín, zda by pro nás havarijní službu zajišťovali a za jakých podmínek.
- Požádali jsme firmu Vavruša Březnice, která zhotovila dveře pro školku, aby nám provedla údržbu vchodových dveří na severní straně. Dveře jsou poškozovány neustálým stěhováním a je nutno je opravit a provádět pravidelnou údržbu.
- na dveře, které byly zhotoveny pro zásobování školky (sever.strana domu) musí být po dohodě s památkáři zhotovena okapová lišta. Při demontáži starých futer došlo též k poškození obkladových pásků a proto budou nutné vícepráce ve výši cca 5.000,- Kč. Členové výboru částku jednohlasně schválili.
- Teplo Zlín provedlo v kotelně revizi tlakové nádoby bez naší objednávky. Naše tlaková nádoba tyto zkoušky nepotřebuje. Na základě této skutečnosti bylo jednohlasně rozhodnuto, že faktura Tepla nebude proplacena.
- domovník p. Jiří Podhorný oznámil, že koncem roku ukončí svou činnost, proto
hledáme nového domovníka!!!
Zájemci, ať se přihlásí písemně a svou přihlášku vhodí do schránky SVJ, případně ji směřují emailem na ing. Dvořáka, předsedu SVJ.
K bodu 3/ Nové úkoly
- p. Matušová bude kontaktovat fy Promsat, která se zabývá zavedením kamerového systému, zda by navrhla zabezpečení kamerami pro náš dům, případně osloví jiné firmy.
- ing. Dvořák dohodne termín odvozu nepotřebných věcí do sběrného dvora- předběžně v září. Přesný termín této akce bude včas oznámen.
Příští schůze výboru bude 13.9.2017 v 18.00 hodin
Zapsala: Mrlíková Kontrolovala: Bětáková