Zápis č. 18 z jednání výboru SVJ čp. 3778 ze dne 6.9.2017

Přítomni: ing. Dvořák, St. Bětáková, H. Mrlíková, L. Jančová, J. Matušová, M. Kostka
Omluvena: Zd. Verbíková – nemoc
Host: mgr. Miklík – předseda rev. Komise

Program:
1/ Kontrola úkolů
2/ Různé
3/ Nové úkoly

K bodu 1/ Kontrola úkolů
- topení - smlouva s CTP na prováděcí projekt rekonstrukce topení byla podepsána.Projekt měl být předán 30.9.2017. Z technických důvodů požádal ředitel CTP o odložení termínu na 5.12.2017, což výbor akceptoval.V souvislosti s projektem prověří ing.Skoumal, ve kterých bytech byly rekonstruovány koupelny, aby byl přesný přehled o umístění radiátorů. Pokračuje jednání o termínu provedení úprav ve výměníkové stanici patřící Teplu Zlín.

- odpady-na základě nových informací, zjištěných ing Skoumalem,nebude možná výměna stávajících odpadů, aniž by bylo nutno kompletně vyklidit dům nejméně po dobu tří měsíců. Jedinou schůdnou variantou je vést nové odpady po chodbách, spolu s topením a umístit je do skříní, kde jsou v současné době vodoměry. Skříně by bylo nutné zvětšit. O zpracování projektu jednáme s CTP a bude nutné projednat vše s památkáři.
- malování domu po etážích probíhá podle plánu Je dokončena 8. a 9.etáž.
- oplocení kontejnerů –bude provedeno během měsíce října. MMZ ji zafinancuje v plné výši.
- internetové stránky-Pan Kostka připraví internetové stránky pro náš dům. Finanční náklady na doménu činí cca 300,- Kč za rok. Na příští schůzi p.Kostka předloží výboru návrh na vizuální vzhled stránek a vyčíslí celkové náklady na jejich průběžnou aktualizaci.
- vzduchotechnika- je kompletně provedená elektrika a rovněž výchozí revize. Další úpravy vzduchotechniky uskuteční fy ANDREA – Fryšták.
- havarijní služba - vzhledem k tomu, že p. Elšík /vodo-topo-plyn/ neměl zájem o poskytování havarijní služby v našem domě, dohodli jsme se s panem Ritterem.( RITTER – tel.604260293).
- výměna dveří v suterénu –byla dokončena za velké nekázně obyvatel. I přes upozornění používat dočasně hlavní vchod, ztěžovali práci řemeslníkům.
-severní vstupní dveře- proběhla renovace dveří a výměna rezavých madel a plechů.
- úprava místnosti v suterénu-byly dokončeny zednické práce v místnosti po kloboučnictví. Po vymalování bude místnost sloužit k umístění kamerového systému a ke schůzím výboru.
- kamerový systém- paní Matušová oslovila několik firem, které se zabývají instalací kamerového systému, aby nám dodaly přeběžný rozpočet na instalaci kamer v našem domě. Nabídky budou vyhodnoceny výborem a předloženy vlastníkům k posouzení.


K bodu 2/ Různé
-fy p.Kovaříka začala s opravami oken a balkonových dveří. Pan Kovařík bude postupně kontaktovat všechny, kdo požádali o opravu. Tyto opravy si hradí každý sám.
- vzhledem k tomu, že je stále více zájmu o možnost uložení jízdních kol, připravuje se další místnost pro kolárnu (vedle kanceláře domovníka). Jakmile bude místnost připravena, budou zájemci včas informováni oznámením na nástěnce.
- na výbor se obrátilo vedení mateřské školky v našem domě s žádostí o omezení kouření v prostoru hlavního vchodu ( u parapetu a zábradlí) . Kouř obtěžuje děti ve školce. Žádáme proto kuřáky, aby si našli jiný prostor a také aby nedopalky odhazovali do popelníku a ne do anglických dvorků! (je nebezpečí zahoření).
- domovník -protože p. Podhorný chce letos končit ve funkci domovníka, zadali jsme poptávku na úřad práce. Uvítali bychom přednostně zájemce bydlícího v domě.

K bodu 3/ Nové úkoly
- ing. Dvořák opětovně zajistí firmu na odvoz nepotřebných věcí, tak jak je uvedeno v oznámení na nástěnce. Termín odvozu bude upřesněn.

Příští schůze výboru bude 11.10.2017 v 18.oo hodin


Zapsala: Mrlíková Kontrolovala: Bětáková

 

ZPĚT >>